Rogale,rogaliki…Ile zjeść żeby nie przytyć

11 listopada dla większości Polaków kojarzy się z rogalami.  Są słodkie, ciężkie i często bardzo kaloryczne, dlatego  ale osoby odchudzające się  mają w tym momencie dylemat. Zjeść, czy nie zjeść? Jeśli zjeść to ile?  Te pytania najczęściej padają w dzisiaj w gabinecie. Odpowiedź moja jest jedna:  jeden rogal jeszcze nikomu nie zaszkodziły. Dlatego jeśli chcesz uczcić ten dzień tradycją zrób to z umiarem.

Kilka informacji o rogalach:

Oryginalny rogal świętomarciński

Skład odżywczy – 1 sztuka

  • Wartość energetyczna – 850 kcal
  • Białko – 19,7 g
  • Tłuszcz – 50 g
  • Węglowodany – 91,3 g

Rogalik drożdżowy z marmoladąpopularne rogale, które robimy na Pałukach

  • Wartość energetyczna – 107 kcal
  • Białko – 2 g
  • Tłuszcz – 3,5 g
  • Węglowodany – 16. 5 g

A co zrobić jeśli jednak przesadziliśmy i zjedliśmy zdecydowani za dużo?

Oto kilka propozycji żeby spalić 1200 kcal 🙂

  • 2 h intensywnego biegu
  • 2,5 h jazdy na rowerze
  • 3 h pływania
  • 4,5 h tańca
  • 5 h szybkiego spaceru
Call Now Button Przewiń do góry